Navigation


RSS: inlägg



Avstånd VS Snålhet

2010-08-20 @ 09:26:49, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag är det matinköp som står på schemat. Det dumma är att jag är för feg för att lära mig åka buss än, men för snål för att handla på konsum som ligger närmast. Det allra bästa vore om jag kunde ta mig till Willys, då dom (iallafall i Stockholm) brukar va billigast. Men det avståndet är helt enkelt för långt. Dessutom kommer jag ju inte att få anända mitt ICA-kort då. Till ICA är det ungefär 3 km tur och retur. Frågan är bara hur mycket jag orkar bära. Jag skulle mer än gärna ta en kundvagn och verkligen shoppa loss, men jag vägrar stå med 10 matkassar som sedan ska bäras hem.

Jag kommer väl få gå och handla mat varje dag om jag ska hålla kostnaderna nere. Fatta vad jag kommer tappa vikt. Minns inte när jag behövde gå så mycket sist. Ser fram emot när cykeln dyker upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback