Navigation


RSS: inlägg



Yes + diskmaskin = En blöt katastrof

2010-08-06 @ 15:04:24, Allmänt, , Kommentarer (0)

Diskmedlet till diskmaskinen var slut, så jag kom på den briljanta idén att köra vanlig yes istället. Eftersom vi använt det diskmedlet som dels består av en tablett, men även av vanlig yes så såg jag inga som helst problem man att bara köra yes.

Det fungerade inte.

Efter fem minuter gick jag in i köket för att värma lunch, men vad möter jag om inte en stor pöl med diskmedel och vatten på golvet? OOOOORKAR inte, men vad kan man göra åt saken? Ringde mamma, och hon sa att det är samma diskmedel i tabletterna som i handdisken. HUR ska jag veta det? Reklamen säger ju nåt i stil med "diskkraften från flytande yes". BULLSHIT.

Nu är golvet i alla fall fyllt av hushållspapper, men risken är att det har hamnat vatten under diskmaskinen. Hur flyttar man en diskmaskin?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback