Navigation


RSS: inlägg



Boendet!

2010-08-19 @ 16:14:36, Boende, , Kommentarer (0)

Nu är jag framme i Lund. Resan hit gick bra, även om packningen var sjukt tung. Blev jobbigt när jag skulle gå av eftersom min väska stod längst in och man har ca två minuter på sig att gå av. Men det gick bra, och när jag väl fått av all packning kom min hyresvärd och hämtade mig. Eftersom mina erfarenheter av att vara inneboende inte har varit de bästa var jag jättenervös över att även det här skulle va en katastrof. Men tvärt om.

Hon var så trevlig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vi satte oss och fikade och hon hon erbjöd sig att laga mat till mig också ikväll. Rummet är superfint, stort och ljust. Mycket större än vad jag förväntat mig. Jag får ta hem kompisar om jag vill och allt är helt enkelt superbra. Undrar vad jag gjort som förtjänar ett sånt bra hem :)

Visst, det dyker säkert upp något hemskt snart, som visar att det inte alls var lika bra som jag förväntat mig osv. Men det får jag väl helt enkelt ta då. Nu tänker jag bara njuta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback