Navigation


RSS: inlägg



Från förfest till efterefterfest!

2010-08-25 @ 14:15:37, Allmänt, , Kommentarer (0)

Vilken kväll! Om det här är början på studentlivet vågar jag inte tänka på hur vilt det kommer sluta. Förfest med middag, fest, första efterfesten och andra efterfesten. GALET med andra ord. Utmanade även några pojkar på fyra i rad under kvällen. Med lite alkohol i blodet tror jag ofta att jag är störst, bäst och vackrast, vilket ledde till att jag gick fram och sa "jag äger på fyra i rad". Sen var det bara upp till bevis.. Och vet ni? Efter sju matcher är jag fortfarande obesegrad!

Sen har jag ju påpekat att cyklisterna i Lund cyklar som galningar. Nu förstår jag varför. En lite för full Madeleine på en lite förstor cykel med lite för mycket punktering i en stad med lite för kullriga kullerstenar. Ont i röven? Ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback